افتخار آذرین پیشرو در ارائه خدمات طراحی و توسعه وب سایت

با افتخار آذرین آغاز یک همکاری ماندگار با خلق یک شاهکار دیجیتال و پیوستن به جمع کسب و کارهای آنلاین

رفاه
Samsung_Orig_Wordmark_WHITE_RGB
logo--white--without_text@256px
کاله
dey
کوروش

شروع کسب در آمد شما از وب سایت

خدمات طراحی وب سایت ما
golden-frame-min
web-development

طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی حرفه ‌ای با تیم افتخارآذرین برای برند سازی، معرفی و جذب مشتری یک شرکت یا سازمان انجام می‌شود. امروزه دیگر بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی، پخش تراکت مقرون به صرفه نیست. اینترنت فضایی است که شما با داشتن یک سایت با هزینه کمتر قادرید شرکت و برندتان را به میلیون‌ها نفر رونمایی کنید. هدف اصلی این نوع سایت‌ها، ارائه اطلاعات کامل درباره شرکت، محصولات یا خدمات ارائه شده، استراتژی‌ها، ارزش‌ها، اهداف و نمایش محتوا به صورت حرفه‌ای به مشتریان، مخاطبان و همکاران است.

eccommerce

طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما هم کسب و کار فیزیکی خود را در زمینه فروش محصولات بصورت آفلاین دارید، همین حالا وقتش رسیده تا به فکر درآمد آنلاین با ساخت فروشگاه اینترنتی باشید. ساخت پلتفرم الکترونیکی برای تبادل محصولات یا خدمات بین فروشنده و خریدار به صورت اینترنتی با افتخارآذرین امکان پذیر است. افتخار آذرین در کنار شما خواهد بود تا این مسیر را به سرعت طی کنید و به درآمد عالی برسید.

mobile-app

طراحی وب سایت شخصی

داشتن یک وب سایت شخصی برای خودتان پلتفرمی خواهد بود تا از طریق آن بتوانید افکار، ایده‌ها و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. ما تمام آنچه برای موفقیت برند شخصی شما لازم است را در اختیارتان می‌گذاریم.

responsive-design-2

طراحی واکنشگرا

یکی از ویژگی‌های سایت خوب، ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن آن است. یعنی اینکه، سایت شما علاوه بر لپ تاپ یا کامپیوتر روی سیستم‌های دیگری مانند موبایل و تبلت نیز به همان شکل باز شود. برای طراحی چنین سایتی با ما همراه باشید.

seo-image

سئو و دیجیتال مارکتینگ

سئو seo به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. سئو و دیجیتال مارکتینگ یک بخش مهم و جدایی ناپذیر است، و فرایندی می باشد که به وسیله آن یک وب سایت برای بهتر دیده شدن بهینه سازی می شود؛ تا در جستجو های مربوطه دارای نتیجه و رنکینگ بهتری باشد. معنی سئو یعنی سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، و کاربران زیادی از وب سایت شما بازدید کنند.

golden-flower

تازه ترین مقالات و تحقیقات ما

OUR BLOG
golden-frame-min

لیست امکانات وبسایت شرکتی

13 دی

در ابتدا باید گفت که برخی امکانات وبسایت شرکتی با امکاناتی که برای سایت‌های فروشگاهی گفته شد، یکسان است و در اینجا نیز به آنها اشاره خواهیم کرد. در ادامه به معرفی امکاناتی که لازم است هر وبسایت شرکتی آن را داشته باشد، خواهیم پرداخت. 1. طراحی کاربرپسند، رسمی و شیک در خصوص سایت‌های شرکتی اولین چیزی...

لیست امکانات سایت فروشگاهی

13 دی

پس از دوران کرونا، اینترنت بخش جدایی ناپذیری از زندگی مردم شده است. هر کس نیازمند خدماتی بوده یا خریدی داشته باشد، اولین کاری که می‌کند سرچ در اینترنت است. در نتیجه داشتن یک وبسایت بسیار می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کرده و تعداد مشتریان بالقوه‌تان را افزایش دهد. اخیرا...

10 مزیت ایجاد فروشگاه اینترنتی یا وبسایت آنلاین

13 دی

روی کارآمدن فروشگاه اینترنتی تحولی عظیم در عرصه تجارت و داد و ستد های کوچک و بزرگ ایجاد کرده است. فرقی نمی کند که شما ارائه دهنده خدمات کوچک باشید یا اینکه محصولات زیادی برای عرضه داشته باشید، به هر حال می توانید از مزیت فروشگاه اینترنتی و وبسایت بهره ­مند شوید. فروش اینترنتی یک...

مشاوره با کارشناسان ما

همه چیز درباره طراحی وب سایت

تمامی نکاتی که در مورد طراحی وب سایت باید بدانید

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به مجموعه فرایند ها و کارهایی گفته می شود که منجر به ساخت یک سایت می شود. در واقع طراحی سایت را در دو حالت می شود تعریف کرد، در حالتی که موضوع فقط “طراحی” سایت می باشد و در صورتی که منظور “ساخت” سایت است. در تعریف اول طراحی سایت به پیاده سازی شماتیک و شکل و ساختاری که یک سایت باید داشته باشد گفته می شود و در تعریف دوم به مجموعه طراحی گرافیکی، توسعه سایت و تولید محتوای اولیه آن طراحی سایت می گویند.

هرچقدر هم که به چیستی طراحی وب سایت آگاه باشیم، نباید این موضوع را فراموش کنیم که گاهی تعریف ها و اصطلاحات ممکن است ما را به اشتباه بیندازند. درست است که تعریف اول درست ترین تعریف است، اما ما در طراحی سایت هایمان تمامی امور مرتبط با سایتتان را انجام می دهیم و به معنی واقعی کلمه سایت را برای شما می سازیم.

مراحل طراحی سایت به چه صورت است؟

طراحی سایت از زمان شروع تا پایان خود یک سری مراحلی را طی می کند که در هر مرحله باید امور به بهترین نحو ممکن پیگیری بشوند. این مراحل عبارتند از:

1-ایده:

برای طراحی وبسایت شما اول از همه به یک ایده خوب نیاز دارید تا آن را با دانسته هایی که دارید پرورش بدهید. بعد از آن یک “شرکت طراحی سایت” را انتخاب می کنید و ایده را با آن ها مطرح می کنید. این ایده شما صرفا یک ایده خام است و باید پردازش بشود. اگر شرکت طراحی وبسایت مورد نظر که انتخاب می کنید خبره باشند، ایده شما در بستر خوبی پرورش پیدا می کند و نتیجه در نهایت آن چیزی می شود که شاید حتی از خواسته شما نیز بهتر باشد. بعد از اینکه ایده به خوبی پرورش یافت، حالا دیگر باید به سراغ اجرا بروید.

2-خرید هاست و دامنه:

بعد از آن شما باید یک دامنه خوب از یک هاست معتبر تهیه کنید تا سایت شما روی آن دامنه قرار بگیرد. حتما در انتخاب هاست مناسب دقت کافی را داشته باشید. هاستی خوب است که هم فضای مناسب را در اختیار شما قرار بدهد، هم آپتایم بالایی داشته باشد (نزدیک به 100 درصد مواقع سایت شما بالا باشد)، سرعت بالایی داشته باشد و همچنین برای طراحی وب سایت شما خدمات اضافه بر سازمان مانند CDN را نیز ارائه کند. برای خرید هاست پیشنهاد می کنیم حتما با ما مشورت کنید.

3-طراحی ظاهری سایت:

بعد از این مرحله تازه اصل پروسه طراحی سایت شما شروع می شود و قالب سایت شما طراحی می شود. در این مرحله سیستم مدیریت محتوای شما هم انتخاب می شود و همه چیز برای اجرای کار آماده است. طراحی ظاهری سایت شما باید مناسب کسب و کار شما باشد و تمام المان های سایت شما باید نمایانگر برند شما باشد. همچنین انتخاب سیستم مدیریت محتوا باید با دقت بسیاری انجام بشود و پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از طراحی وبسایت وردپرسی و سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید.

4-اجرای ایده ها و طراحی:

در این مرحله طراحان سایت و برنامه نویس ها ایده ها و طرح تایید شده سایت شما را اجرا می کنند و وبسایت شما رسما طراحی می شود. بدیهی است که این مرحله را می توان مهمترین مرحله در طراحی سایت دانست. به این خاطر که همه ایده ها و طرح ریزی ها در این مرحله به اجرا در می آیند و اگر چیزی این وسط به خوبی پیش نرود و کسی متوجه آن نشود، ممکن است سایت شما در آینده دچار مشکلات متعددی بشود. درست پیش رفتن این مرحله، کاملا بستگی به شرکت یا شخصی دارد که طراحی سایت حرفه ای را برای شما انجام می دهد.

5-تولید محتوا، سئو، دیجیتال مارکتینگ:

در این مرحله امور بعد از طراحی سایت انجام می شوند که احتمالا هم تا زمانی که سایت پابرجاست ادامه پیدا می کنند. اموری مانند تولید محتوای اولیه، تولید محتوای مستمر بلاگ یا خبرنامه، سئو سایت و بهینه سازی های مرتب، روش های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی، پشتیبانی سایت و هر کار دیگری که به بعد از طراحی و توسعه سایت موکول می شوند.

طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

اینکه طراحی سایت چقدر طول می کشد کاملا بستگی به یک سری عوامل خاصی دارد. اینکه سایت شما چه نوع سایتی باشد، طراحی آن با چه سیستم مدیریت محتوایی انجام بشود، شما چه انتظاراتی از یک سایت داشته باشید و در کل اینکه شرایط کار به چه صورتی باشد.

اما اگر بخواهیم بگوییم طراحی های ما در افتخار آذرین معمولا چقدر طول می کشد که یک سایت را تحویل بدهیم، باید بگوییم که ما سایت شما را در مدت زمان 25 الی 30 روز به شما تحویل خواهیم داد. هرچند که معمولا همین اتفاق می افتد، اما ممکن است شرایط به صورت دیگری هم پیش برود و این زمان بیشتر هم بشود.

این زمان بندی اما نباید باعث بشود که ما کار های لازم روی پروژه را انجام ندهیم. همچنین این موضوع باید در نظر گرفته شود که اتمام پروژه در موعد مقرر، لازمه اش همکاری همه جانبه از طرف طرفین قرارداد است. همچنین در یک سری مواقع خاص هم ممکن است این زمان بندی بیشتر هم بشود اما تیم ما تمام تلاشش این است که سایت را در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل بدهد تا وقفه ای در کار شما ایجاد نشود.

انواع خدمات طراحی سایت افتخار آذرین کدام اند؟

بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که تمام کسب و کارها به طراحی سایت نیاز دارند و جا دارد بگوییم که تمام کسب و کارها به طراحی وب سایت مخصوص خودشان نیاز دارند. در واقع هر کسب و کاری با توجه به ویژگی هایی که دارد، سبک خاصی از طراحی سایت باید برای آن پیاده سازی شود.

افتخار آذرین انواع خدمات طراحی سایت در زمینه های مختلف خدمات را ارائه می دهد و تلاش می کند از استاندارد های طراحی وب سایت گوگل هم پیروی کند. بریم که با اصلی ترین خدمات طراحی سایت افتخار آذرین آشنا شویم.

خدمات طراحی سایت افتخار آذرین شامل طراحی سایت فروشگاهی، سایت شرکتی، سایت خدماتی، سایت پزشکی، سایت آموزشی، سایت قیمت طلا و ارز، سایت رستوران، طراحی سایت املاک، طراحی سایت های تجاری، سایت خبری، سایت گردشگری، سایت نیازمندی ها، انواع فروشگاه اینترنتی در زمینه های مختلف و … می شود. برای اینکه کیفیت کار ما را در هرکدام از این سایت ها بسنجید می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

با توجه به دلایلی که گفتیم متوجه شدیم که طراحی وب سایت برای اکثر مشاغل در هر زمینه ای لازم است. این مسئله که امروزه یکی از روش های برندینگ محسوب می شود می تواند تاثیر زیادی روی شناخته شدن ما و خدمات ما بگذارد.

البته این امر زمانی محقق می شود که طراحی وبسایت ما اصولی و با فناوری های به روز و تست شده طراحی وبسایت انجام شود. یعنی هر طراحی سایتی تضمین فروش بیشتر و نتیجه گرفتن ما از وبسایت نیست.

پس مهم است که در این راه از شرکت های معتبر طراحی سایت مانندافتخارآذرین کمک بگیریم و با خیالی آسوده یک طراحی وب سایت استاندارد و کارآمد داشته باشیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

در حافظه موقت کپی شد